Nieuw concept; Philips Blue-ray Personal.

Author: StyleAdmin // Category:

Het Concept&Doelgroep


Het Concept:
Wij willen doormiddel van het ‘’persoonlijk maken’’ van de blue-ray speler de klanten lokken. Verschillende verwisselbare frames/frontjes beschikbaar stellen en ook de mogelijk voor de klant om zelf via internet hun design te maken dit doormiddel van een web-applicatie.

Door eigen ontwerpen te laten maken kunnen mensen de blue-ray speler als een echt design-stuk gebruiken wat goed bij hun interieur past. Wij denken dat dit de manier is om mensen voor een Philips Blue-Ray Speler te kiezen.


Doelgroep:
Voor wie ga je iets ondernemen, wie wil je bereiken? Welke groep moet een gedragsverandering ondergaan?

Wij willen de Blue-ray speler breed lancheren, de doelgroep valt daarom van 18 t/m 50 jaar. Wij splitsen dit op in drie groepen, namelijk.
Groep1: 18 tm 25 jr.
Groep2: 25 tm 35 jr.
Groep3: 35 tm 50 jr.


Doormiddel van reclamen op verschillende plekken berijken wij deze drie doelgroepen.
Groep1 bereiken wij door reclames te plaatsen op door jongere bezochte websites zoals Hyves.nl, Geenstijl.nl en Fok.nl
Groep2 bereiken wij door reclames te plaatsen in NRC.next, verschillende technich gerelateerde magazines zoals Computer Totaal en Computer Idee, en posters in bushokjes.
Groep3 bereiken wij door reclames te plaatsen op tv’s, billboard langs de weg.

0 Responses to "Nieuw concept; Philips Blue-ray Personal."

Een reactie posten